Buna ziua,
Intampin urmatoarea problema, pe care sper s-o investighez mai amanuntit zilele urmatoare intr-un service:
- w212 2011 c220 cdi om651: dupa un drum pe autostrada, mi-a aparut in bord martorul: check coolant level. Am oprit in prima benzinarie si am observat ca lichidul de racire era la jumatatea vasului de expansiune. Am intrat in benzinarie, de unde am cumparat 1L antigel + 1L apa demineralizata.
Dupa ce am deschis usor busonul vasului, lichidul a revenit rapid la pozitia initiala, deci nu a mai fost nevoie de completare.
Am ajuns cu masina acasa ok, re-verificand pozitia lichidului de racire --> totul ok.
Dupa 2 zile, plecand cu masina din locul de parcare, am observat sub masina o mica balta de antigel. Pozitia era destul de dubioasa, ca si cum s-ar fi scurs din partea dreapta a motorului ( cum te-ai fi uitat daca ai fi fost la volan ) --> ma gandesc ca de fapt acesta s-a scurs in scut, iar in acea pozitie a gasit un loc pe unde sa se scurga pe asfalt.
Uitandu-ma in compartimentul motor, intr-adevar scutul era umezit, dar nu se putea observa nici o scurgere de antigel: nici pe la radiator, furtunuri, termostat, soclu filtru ueli, racitor EGR. -> practic, inspectand doar ce se poate vedea fara a demonta ceva. )
In opinia dvs, pentru om651, care ar mai putea fi locatiile pe unde s-ar putea scurge antigelul ( ma refer aici la garnituri picate, piese defecte etc... )
Mentionez ca, la un drum prin oras de 20 de km max, pierd cam 1/3 din antigelul vizibil in vasul de expansiune.
Va multumesc,
O zi buna.
Intampin urmatoarea problema, pe care sper s-o investighez mai amanuntit zilele urmatoare intr-un service:
- w212 2011 c220 cdi om651: dupa un drum pe autostrada, mi-a aparut in bord martorul: check coolant level. Am oprit in prima benzinarie si am observat ca lichidul de racire era la jumatatea vasului de expansiune. Am intrat in benzinarie, de unde am cumparat 1L antigel + 1L apa demineralizata.
Dupa ce am deschis usor busonul vasului, lichidul a revenit rapid la pozitia initiala, deci nu a mai fost nevoie de completare.
Am ajuns cu masina acasa ok, re-verificand pozitia lichidului de racire --> totul ok.
Dupa 2 zile, plecand cu masina din locul de parcare, am observat sub masina o mica balta de antigel. Pozitia era destul de dubioasa, ca si cum s-ar fi scurs din partea dreapta a motorului ( cum te-ai fi uitat daca ai fi fost la volan ) --> ma gandesc ca de fapt acesta s-a scurs in scut, iar in acea pozitie a gasit un loc pe unde sa se scurga pe asfalt.
Uitandu-ma in compartimentul motor, intr-adevar scutul era umezit, dar nu se putea observa nici o scurgere de antigel: nici pe la radiator, furtunuri, termostat, soclu filtru ueli, racitor EGR. -> practic, inspectand doar ce se poate vedea fara a demonta ceva. )
In opinia dvs, pentru om651, care ar mai putea fi locatiile pe unde s-ar putea scurge antigelul ( ma refer aici la garnituri picate, piese defecte etc... )
Mentionez ca, la un drum prin oras de 20 de km max, pierd cam 1/3 din antigelul vizibil in vasul de expansiune.
Va multumesc,
O zi buna.
Comment